Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul Aplicației Paypoint

 

Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul Aplicației Paypoint

Societatea PAYPOINT SERVICES S.R.L. (CUI 21307815, J40/4785/2007), cu sediul în București, Piața Charles de Gaulle nr.15, Sector 1, etaj 8, cod poștal 011857, procesează datele cu caracterpersonal care sunt colectate în cadrul utilizării aplicației “Paypoint “ în vederea efectuării de operațiuni de plată, respectiv:

Aceste date personale pe care PAYPOINT SERVICES S.R.L. le poate prelucra, procesa sau după caz, stoca sau transfera către furnizorii respectivelor servicii sunt, în principal, datele de identificare ale Clientului care utilizează Aplicația PayPoint.

Legalitatea prelucrării : în conformitate cu Articolul 6 din cadrul Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind liberă circulație a acestor date, PAYPOINT SERVICES S.R.L. se poate baza pe următoarele temeiuri legale:

Revocarea consimțământului nu afectează legalitatea utilizării datelor, înainte de retragerea consimțământului (notificarea nu are impact retroactiv).

În cazul în care aveți întrebări legate de protecția datelor în cadrul PAYPOINT SERVICES S.R.L., vă rugăm să contactați ofițerul nostru pentru protecția datelor la adresa de e-mail: [email protected]

Scopurile pentru care procesăm datele cu caracter personal sunt următoarele:

Drepturile dumneavoastră cu privire la datele cu caracter personal : Conform Regulamentului 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), dumneavoastră, în calitate de persoană vizată aveți drepturi pe care le puteți exercita în legătură cu datele pe care le deținem despre dumneavoastră.

 

Solicitări privind accesul la datele cu caracter personal

Persoanele vizate pot afla dacă PAYPOINT SERVICES S.R.L. deține orice informație cu caracter personal referitoare la acestea înaintând o solicitare de acces la datele deținute, în conformitate cu Regulamentul 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).

În situația in care PayPoint Sevices deține informații despre dumneavoastră, vă vom:

În acest sens, aveți la dispoziție pe website-ul PayPoint (https://paypoint.ro/) – Secțiunea Confidențialitate și Protecția Datelor cu Caracter Personal, formularul “Cerere pentru exercitarea dreptului de acces la date cu caracter personal” prin intermediul căruia ne puteți transmite solicitarea dumneavoastră la adresa [email protected] sau la adresa PAYPOINT SERVICES S.R.L. : București, Sectorul 1, Piața Charles de Gaulle nr.15, etaj 8.

În situația în care ați transmis solicitarea prin e-mail, vă vom răspunde prin aceeași modalitate (e-mail).

Cu toate acestea, vă rugăm să luați în considerare, că acest mod de comunicare prin e-mail nu este garantat din punct de vedere al securității, ca și metoda de comunicare.

Vă rugăm să luați în considerare faptul că PAYPOINT SERVICES S.R.L. nu poate divulga informații referitoare la alte persoane vizate, informații despre clienți sau informații despre alți consumatori, în cadrul unei astfel de solicitări.

În consecință, vom elimina informațiile referitoare la terți/organizații din cadrul informațiilor pe care vi le transmitem.

 

 

 

 

 

Alte drepturi ale dumneavoastră, în calitate de persoană vizată, cu privire la datele cu caracter personal

Pentru a actualiza datele cu caracter personal pe care ni le-ați transmis, ne puteți trimite un e-mail la adresa [email protected] sau, după caz, ne puteți transmite solicitarea dumneavoastră la adresa sediului PAYPOINT SERVICES S.R.L. Dacă este posibil din punct de vedere practic, în momentul în care suntem informați că datele cu caracter personal prelucrate de noi nu mai sunt de actualitate, vom efectua corectări (dacă este cazul) pe baza informațiilor actualizate. solicitarea dumneavoastră de transmitere informații.

Atunci când prelucrăm date cu caracter personal pe bază de consimțământ, persoanele au oricând dreptul de a-și retrage consimțământul. În general, nu prelucrăm date cu caracter personal pe bază de consimțământ (deoarece ne bazăm, de obicei, pe alt temei legal).

Cu toate acestea, pentru a vă retrage consimțământul cu privire la prelucrarea de către noi a datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la [email protected]  

Aveți oricând dreptul de a restricționa sau de a obiecta la prelucrarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal, din motive justificate legate de situația specifică, cu excepția cazului când procesarea este solicitată prin lege. Într-o astfel de situație, vom înceta să prelucrăm sau vom restricționa prelucrarea datelor cu caracter personal, cu excepția cazului în care avem motive legitime și imperioase pentru prelucrarea sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unor drepturi în instanță.

Dacă doriți să înaintați o reclamație cu privire la modul în care utilizăm datele dvs. cu caracter personal, vă rugăm să trimiteți un e-mail cu detaliile reclamației la adresa de e-mail : [email protected].

Vom analiza și vom răspunde oricărei reclamații primite din partea dumneavoastră. Aveți de asemenea dreptul de a depune o reclamație la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal din România. Pentru informații suplimentare despre drepturile dumneavoastră și modul de a transmite o reclamație la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal din România, vă rugăm să consultați website-ul Autorității : http://www.dataprotection.ro

În acest sens, dacă doriți informații suplimentare față de cele existente în prezenta Notă de Informare, puteți obține mai multe detalii despre aceste drepturi accesând website-ul Autorității Nationale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) menționat anterior, sau la adresa acesteia : București, Bulevardul General Gheorghe Magheru nr.28-30, Sector 1, cod postal 010336.

În calitate de persoană vizată aveți și alte drepturi cu privire la datele cu caracter personal pe care le deținem, cum ar fi : dreptul de ștergere/eliminare și dreptul de portabilitate a datelor.

Dacă doriți să vă exercitați oricare din aceste drepturi, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa [email protected]

Pentru orice fel de solicitări transmise de către persoana vizată, în conformitate cu legislația în vigoare, termenul de răspuns și transmitere de către PayPoint Services este de 30 zile de la primirea solicitării, cu posibilitatea extinderii acestuia, numai după informarea persoanei vizate și cu condiția existenței unui motiv întemeiat care să justifice imposibilitatea formulării unui răspuns în termenul inițial menționat.

Totodată, puteți afla mai multe informații despre modul în care PAYPOINT SERVICES S.R.L. procesează datele, accesând pagina de web: https://paypoint.ro/ in cadrul secțiunii Notă de informare GDPR.

Datele cu caracter personal pe care PAYPOINT SERVICES S.R.L. le poate prelucra, pot fi transferate în țări terțe (din afara Spațiului Economic European. În acest sens datele persoanelor vizate sunt protejate în mod corespunzător, prin existența unui acord corespunzător cu privire la transferul de date, în conformitate cu clauzele contractuale standard aprobate de Comisia Europeană.

Prin bifarea butonului alăturat, dumneavoastră declarați că ați luat cunoștință de prezenta cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal de către PAYPOINT SERVICES S.R.L., în condițiile de mai sus, precum și de conținutul informațiilor existente în documentele Nota de informare GDPR și Confidențialitate și Protecția Datelor cu Caracter Personal, disponibile pe website-ul PAYPOINT SERVICES S.R.L.